Aparitii ciudate pe radarele meteo ale SUA si Australiei!



BannerFans.com

Preluare si traducere de pe site-ul www.colinandrews.net

Imaginea de sus a fost preluata de la radarul meteo al SUA. (apr 2010)

Colin Andrews:

"Aceasta este o sumarizare a imaginilor radar, analizelor echo, a miscarii furtunilor si a semnaturilor TVS si MESO. Sumarizarea radar este colorata dupa tipul precipitatiilor. Verde, galben si rosu sunt ploi. Cu roz sunt precipitatii mixte (ploaie inghetata, lapovita). Cu albastru apar ninsorile. NOTA: Informatiile radar sunt susceptibile la un fenomen numit propagare de anomalii. Aceasta se intampla in general noaptea si apare ca o zona de 20 dBZ echo (cel mai inchis verde) care este centrata in jurul fiecarui site radar si se extinde cu timpul. Pentru a putea reduce problema, au fost indepartate valorile de echo reduse din jurul site-urilor radar.

Putin este cunoscut dincolo de ce apare pe site in acest moment. Mi s-a spus totusi ca inele similare au aparut pe 29 aprilie, 2010 peste aceeasi zona unde mai mult de 20 de oameni si-au pierdut viata in cea mai serioasa inundatie a lovit Nashville, TN.



Imagini preluate de la radarul meteo din Australia. (ian 2010)

Colin Andrews:

"O cunostinta din Australia m-a alertat recent despre ceea ce a descris ca fiind "o vreme foarte ciudata de deasupra Australiei de vest". Mi-a spus sa verific imaginile de la satelitii nationali de meteorologie, daca nu as putea verifica imaginile pe care mi le-a atasat. Pana cand am descoperit e-mail-ul si sa verific, acel inel larg si clar definit s-a disipat in mare parte, dar inca era vizibil pe un loop care se rotea in sens invers acelor de ceas (sistem de presiune scazuta)."


"Am verificat site-ul cateva ore mai incolo si am vazut un loop care era la acea ora pe site. Radarul a confirmat imaginea de mai sus si mi-a aratat inelul care disparea incet dar era inca vizibil pentru inca vreo cateva ore. Din pacate, loop-ul nu putea fi salvat pentru a-l putea posta si aici. Loop-ul respectiv nu se mai afla pe site, dar imaginile din satelit facute la 16:30 UTC sunt la fel de interesante. Arata o masa mare ce se roteste in sens invers acelor de ceas deasupra Australiei de vest unde misteriosul inel a disparut. Am mai observat si o aparitie mica si scurta a unei urme de condensare formata de-a lungul coastei, iar din centru la ceea ce a fost inelul acela mare, o serie de trei brate mici spiralate. Aceste brate se pot vedea miscandu-se inspre exteriorul zonei si spre nord, nord-est."

2 comentarii:

Anonim spunea...

Imi place sa cred ca "EI" incep sa-si faca simtita prezenta.I-am asteptat destul de mult.

GabyS spunea...

Nu stiu daca aceste semne sunt venite de la "Ei", dar cel mai posibil sunt efecte produse de HAARP :(