OZN-uri deasupra Marii Britanii...


O filmare realizata cu telefonul mobil ilustreaza momentul in care mai multe obiecte zburatoare neidentificate survolau localitatea britanica Reading, din Berkshire.

Imaginile au fost captate de Lizzie Zuown Tang si de Jo Mingijao Xue, care pretind ca au identificat 21 de obiecte zburatoare deasupra orasului Reading, in intervalul orar 4:45 AM si 5:53 AM. Conform declaratiilor celor doua femei, OZN-urile erau de forma unor sageti indreptate spre directia de zbor, dar care se si roteau in jurul axei proprii pe masura ce avansau.

"Zburau foarte incet si fara zgomotul caracteristic avioanelor, asa ca la inceput ne-am gandit ca ar putea fi meteoriti. Dar ne-am dat rapid seamna ca nu era cazul, pentru ca viteza lor era mult prea mica. Credem ca zburau la o altitudine foarte mare si am vazut cum doua dintre ele au generat o scanteie luminoasa foarte puternica timp de cateva secunde in timpul zborului", declara Lizzie Tang.

Sursa: Telegraph / descopera.ro

Niciun comentariu: