Un britanic a fotografiat fantoma unui baietel




John Fores, in varsta de 47 de ani, membru al echipei de demolare a unei vechi scoli din Marea Britanie, a descoperit imaginea fantomatica a unui baiat intr-o poza facuta cu telefonul mobil la locul cu pricina. Instantaneul care surprinde cladirea de caramizi partial daramata pare sa infatiseze si un copil in jurul varstei de 8 ani, tuns scurt si imbracat cu haine de moda veche, care priveste in obiectivul aparatului.

Barbatul care a sesizat prezenta stranie in fotografie facuse cateva poze Scolii Primare Anlaby din Hull, East Yorkshire, pentru a documenta progresul lucrarilor. "In momentul fotografierii nu am observat nimic. Dar, dupa ce am descarcat imaginile in computer si am sesizat personajul, m-au cuprins fiorii. Nu am crezut niciodata in fantome, insa dupa acest episod nu mai sunt atat de sigur", declara Fores.



Ingrijitorul scolii, Gordon Bradshw, in varsta de 54 de ani, sustine ca cladirea, construita in 1936 si aflata inca in folosinta, are de multa vreme reputatia ca ar fi bantuita. "Lucrez aici de 29 de ani, iar copiii au spus intotdeauna ca exista o fantoma in scoala", sustine barbatul.

Rob Taylor, de la Societatea Paranormala din Hull, declara: "Nu am vazut niciodata o prezenta de acest fel atat de clara si de distinctiva precum baiatul din poza. Stiu bine ca cei care folosesc camerele telefoanelor mobile au parte de tot felul de aberatii cromatice si distorsiuni, dar cred ca acest caz necesita investigatii amanuntite".


Sursa: The Sun /
descopera.ro

Niciun comentariu: