Cinci OZN-uri pe cerul Marii Britanii


Aparitia OZN-urilor pe cer devine un lucru din ce in ce mai des, dar nu mai putin incredibil. Asta se poate spune dupa ce Jason Goldtharpe, din Marea Britanie, a surprins nu mai putin de cinci presupuse nave spatiale zburand in formatie mai sus decat orice avion. Tanarul, in varsta de 37 de ani, se uita linistit spre cer cand a observat fenomenul deosebit deasupra casei sale, titreaza, vineri, "The Sun". "Aratau ca niste bucati de aur pe cer, prea sus sa fie baloane si sunt exact cum imi imaginez eu ca ar fi OZN-urile. Era pe la amiaza, cerul era curat si ele au stat suspendate in aer acolo o ora, de parca ne-ar fi urmarit", a marturisit britanicul. Sofer de meserie, Jason din St Helens, Lancs, a spus ca a observat ciudatele obiecte de mai multe ori, dar ca a decis numai acum sa le filmeze. "Le-am vazut pe cer de mai multe ori in ultimii patru ani. Apar de obcei la amiaza, doar unul pe zi, la sfarsitul sau inceputul lunii. Si prietenii mei le-au vazut si m-am gandit ca de data asta sa le inregistram", a adaugat tanarul, mai noteaza sursa citata.


Niciun comentariu: