S.N. Lazarev - Schimbarea Celorlalti Incepe Cu Schimbarea Noastra (video)


Lazarev este un binecunoscut terapeut de origine rusa, a carei serie de volume “Diagnosticarea Karmei” a fost rezultatul unei lungi perioade de cercetare si terapie, a numeroase seminarii sustinute in colturile lumii. Lazarev impartaseste din experientele sale si ale pacientilor sai, si concluziile la care a ajuns mai apoi. El a incercat atunci sa identifice cauzele bolilor si a alcatuit un sistem propriu de diagnosticare pe care l-a imbunatatit de-alungul carierei.


Dotat cu nişte calităţi ieşite din comun, S.N.Lazarev a început încă din tinereţe să practice, cu rezultate foarte bune, masajul bioenergetic. Parapsihologia şi medicina neconvenţională deveniseră o adevărată modă în Rusia anilor ´70, căreia nu i s-a sustras nici autorul cărţii de faţă. Au apărut într-un timp relativ scurt, foarte mulţi bioenergoterapeuţi care la prima vedere, făceau adevărate minuni. S.N.Lazarev s-a detaşat însă de toţi aceşti vindecători printr-un sistem original de abordare a metodelor medicinii neconvenţionale şi prin crearea unei teorii proprii privind utilizarea bioenergiei în terapie. Este vorba de fapt, nu doar de o simplă teorie ci de o descoperire senzaţională, cunoscută deja pe tot mapamondul şi care ar putea revoluţiona întreaga concepţie contemporană asupra diagnosticării şi tratării bolilor.

Aplicând „masajul” bioenergetic în tratarea pacienţilor săi, S.N.Lazarev a observat că boala de fapt nu se vindecă, ci migrează de la un organ la altul, lucru dovedit şi în cazul metodelor convenţionale de tratament la care recurge medicina contemporană „oficială”. De pildă, un pacient vindecat de ulcer gastric revine după aproximativ două luni cu o serioasă afecţiune renală, iar la şase săptămâni după vindecarea acesteia, pacientul se îmbolnăveşte de plămâni... Asemenea cazuri, întâlnite cu sutele în practica sa, îl duc pe S.N.Lazarev la concluzia că, acţionându-se asupra bolii, se acţionează doar asupra efectului, cauza rămânând, în continuare, neschimbată. Lazarev meditează îndelung la acest fenomen, studiază cu seriozitate textele medicale şi filozofice ale Orientului antic, pentru a ajunge în cele din urmă la conceptul dekarmă. Karma, noţiune preluată din filosofia orientală şi identificată de multe ori cu destinul, reprezintă în viziunea lui S.N.Lazarev, „un mecanism de răsplătire a faptelor pământeşti”. Cunoscând acest mecanism, (iar scopul cărţii acesta este), omul îşi poate ameliora starea de sănătate, dar şi destinul.
Diagnosticarea karmei. Sistemul autoreglării câmpurilor reprezintă debutul editorial al lui S.N.Lazarev, produs în trombă (concomitent la două edituri din spaţiul ex-sovietic) în 1994, fiind prima serie de şase cărţi cu titlul generic Diagnosticarea karmei.

Puteti descarca una din cartile lui Lazarev aici: Karma pura

Urmariti un film tradus in lb. romana cu S. N. Lazarev:

19 comentarii:

Cristina Luntrașu spunea...

Va multumesc!Asteptam de mult un material de S. Lazarev tradus si in romana.M-am schimbat f mult de cand citesc cartile lui,este ceva deosebit si imi pare rau ca atunci cand eram mai tanara nu l-am citit.Va urmaresc de la inceput si tineti-o tot asa.

Anonim spunea...

felicitari pentru documentar... iti schimba pur si simplu paradigma vietii.. daca mai aveti documentare cu Lazarev le asteptam cu mare interes.

Anonim spunea...

ma alatur si eu felicitarilor celor dinaintea mea si spun- FELICITARI PT ACEST MATERIAL CU LAZAREV
Eu am dat peste Lazarev intr-un moment extrem de dificil din viata mea si m-a ajutat f.mult. Este incredibil cum, daca te uiti in urma vezi cum totul se leaga, parca existenta a stiut ca eu atunci eram pregatit pt altceva, pt un nou mod de a percepe lumea si viata si chiar asa a fost. De aceea aceste materiale cum sunt si a lui Lazarev sunt ceva ce nu poti intelege si recepta decat doar daca esti intr-o anumita stare, intr-o anume dispozitie, intr-un moment anume din viata ta daca bineinteles acesta apare... altfel risti sa dai peste material si sa nu-l intelegi deloc sau chiar sa incepi sa-l condamni de aceea este si acel avertisment pus la inceputul cartilor de catre autor.
Multumesc admin....

Anonim spunea...

Asa este! Trebuie sa vina aceste invataturi, explicatii, interpretari ale vietii in momentul potrivit. Ptr ca altfel se intampla exact ceea ce spunea Nelunnn. Eu personal am simtit pur si simplu cum intreg organismul meu (fizic, mental, sentimental) se restructureaza. A fost raspunsul pe care sufletul meu il cerea demult!

iulus spunea...

Acest documentar mie mi-a deschis o perspectiva , o viziune extraordinara privitoare la existenta noastra in univers ,... Am simtit viata asa cum este prezentata in documentar , acum am si intelegerea a ceea ce am simtit,..Pentru mine acest film documentar a venit la momentul potrivit si cred ca nu intamplator... E adevarat ca iti trebuie un anumit nivel spiritual pentru a-l intelege , dar trebuie raspandit , promovat , adus in fata tuturor oamenilor , astfel omenirea va fi mult mai buna , copiilor nostri le dam o sansa uriasa de a trai mai bine...

Anonim spunea...

e super1!!!!!,Doamne ajuta sa si reusim sa facem cum trebuie aceasta schimbare in noi


SIMONA, 08.02.2011

Anonim spunea...

Este foarte frumos documentarul, si folositor,insa in toate aceste invataturi nu regasim altceva decat invataturile crestin ortodoxe, crestine in general: iubirea credinta speranta, iertarea..., daca am citi pe sfintii parinti am fi la fel de castigati. D-l Lazarov in schimb ne explica intr-un mod mai elevat, pe placul intelectualilor, dar invataturile sunt ATAT de SIMPLE... Totul este sa le punem in aplicare, iar acest lucru este cel mai greu... si fara ajutorul lui Dumnezeu va fi cam greu, suntem mult prea slabi ca sa ne descurcam singuri... Pentru asta trebuie sa ne rugam... Multumim pentru documentar, foarte frumos si FELICITARI!

doktoru spunea...

Este new age ist si bate campii despre iubire si fericire senzuala etc, nu are nici o legatura cu ortodoxia si cu Sfintii Parinti ,spune despre India si Orient ori in ortodoxie se stie clar ca tot Orientul sunt idolatrii iar idolii sunt demoni ,...mai bine cititi intradevar Sfintii Parinti si Biblia si veti intelege despre ce a fost vorba in tot timpul asta despre Pamant si oameni...este spre folosul vostru !!!

Lexa spunea...

Multumesc din suflet, pentru oportunitatea de a urmari dialogurile D-lui Lazarev traduse in limba romana.
Citind si recitind comunicarea, inteleg sensurile profunde ale vindecarii noastre.
Dumnezeu sa ne ajute, sa devenim buni, in adevaratul sens al iubirii,

GabyS spunea...

Cu drag! Multumesc tuturor!

As dori sa spun ceva lui "doktoru"...
Cat de mult ai studiat ceea ce Lazarev spune, cate carti ai citit ale lui? nu are nici-o treaba cu new age, pt ca daca citeai cartile lui vedeai ca el scrie si studiaza de peste 30 de ani aceste lucruri.
Pur si simplu ma sochez cand vad ce reguli si judecati sau creat de dogma, cata ura si separare poate sa arate... pacat...
Suntem toti UNUL! Suntem toti fii Lui Dumnezeu indiferent de religii sau nationalitate sau culoare...

Dani spunea...

Nimic pe lume nu este intimplator,toate vin cind noi suntem pregatiti sa intelegem.
M-am intrebat cine sunt ,de unde vin,care este rostul meu pe pamint atunci cind nenorocirile m-au ingropat de vie.
Primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma intorc impotriva destinului meu si sa ma supar pe DUMNEZEU ,o greseala de neiertat ati putea spune, dar DUMNEZEU m-a iertat ptr ca ma iubeste.
Vizionarea filmului cu Lazarev m-a facut sa inteleg de ce am fost iertata si am inteles ca iubirea este cea care ne salveaza pe toti.
Mesajul meu ptr voi este sa iubiti si sa fiti iubiti.Multumesc.

Anonim spunea...

Stie cineva ce varsta are Lazarev?Mi se pare tare ciudat ca n am gasit nicaiere data nasteri. Nu considerati oftopic.Imi place tare mult lazarev si am citit tot ce a aparut tradus la noi.Multumesc,Doamne ajuta!

Anonim spunea...

Este foarte interesant, cum cei ce "se razvratesc" impotriva cunostintelor acestui minunat om, Lazarev, nu-si declina identitatea prin profil, au forta de reactie doar in spatele pseudonimelor, anonimatului etc
Nu se ascund oare de ei insisi, razvratindu-se impotriva lor insisi? Intrebarea asta e bine sa ne-o punem , inainte de a caracteriza, ceea ce noi insine nu suntem in stare sa emitem pentru altii....Multumesc

Anonim spunea...

Nu ma intereseaza sa-mi dau numele,sa ma fac cunoscut,sa fiu apreciat,sau injurat,sa ma "leg" cumva de vreo dorinta materiala,de vreun scop,principiu,sens,intelepciune,etc.NU.Vreau doar sa acumulez iubire,sa ma intaresc in dragostea si iubirea lui Hristos,sa-l simt pe Hristos prezent in sufletul si inima mea si sa constientizez si sa simt ca atunci cand mi-e greu,sau bine ,totul este in folosul meu,spre purificare si inaltarea,evolutia mea.Tot,toate spre iubire si cu iubire.Dar iubire de Dumnezeu,adevarata,nu carnala,materiala,etc.Sunt un om normal,care incearca sa-si umple sufletul de iubire de Dumnezeu cu fiecare zi care trece din viata mea.Ce spune oare prima porunca a lui Dumnezeu?

Anonim spunea...

Cineva spune sa citim biblia si vom intelege despre ce a fost vorba in tot acest timp...Oare vom sti cu adevarat?Dincolo de faptul ca biblia are foarte multe mistere cred ca trebuie sa tinem cont ca a fost scrisa de oameni pentru oameni.Deci a fost convertita intr-un instrument de manipulare.Cat despre faptul ca in India si Orient sunt tot felul de idoli...Hai sa fim seriosi!Dar icoanele din ortodoxie?Si pana si sfintii au devenit idoli,nu?
Asa ca hai sa nu ne mai luam de alte religii cand nici ortodoxia nu-i perfecta!
Este important ceea ce ne trezeste iubirea si compasiunea in suflete.
Cat despre Lazarev...Nu stiu cine este,mi-ar place sa il cunosc personal.Cred ca este extraordinar si ne ajuta sa trecem dincolo de limitele noastre,de temerile ce ne conduc.
Sincer,aunci cand am citit carti de-ale sale mi-a fost cam rau.Cred ca iesea la suprafata ceea ce zace in mine,nerecunoscut...din teama.

Maria spunea...

Intr-adevar. Pentru a schimba ceva in jurul nostru trebuie mai intai sa ne schimba pe noi insine. Biblia ne invata sa intavam din greselile stramosilor si sa nu le repetam.

cazarepensiuni spunea...

Este mult mai usor sa te tratezi la medic decat sa incepi sa ti schimbi modul de a gandi,sa te transformi intr o fiinta buna, rabdatoare, intelegatoare. Bolile sunt rezultatul modului nostru de gandire. Este atat de simplu!

Anonim spunea...

da asa este si eu la fel intr un moment f dificil al vietii mele trimisa de o prietena sa cumpar o carte anume am gasit citeva carti ale lui le am cumparat seara am adormit cu cartea linga mine peste noapte m am trezit avusesem un vis in care un glob argintiu m a srapuns in tot corpul m am cutremurat acest glob argintiu venea din partea dreapta unde era cartea linga mine vise de noapte insa eu cred ca a fost ceva

calinmiron spunea...

Asa este, este un om care s-a apucat sa cerceteze si sa caute adevarul, si face o supa din toate, ajunge in inselare demonica. De asta si toate fenemonele ciudate din viata lui si a celor cu care lucreaza. Insa pentru cei care cauta adevarul, poate fi unul dintre pasi, iar intr-in final, daca dorinta e sincera si curata vir redescoperi si Biserica si invataturile sfintilor parinti, si prin contrast vor ajunge sa deosebeasca lumina de intuneric. Doamne ajuta!