Noi aparitii ale Monstrului din Loch Ness!?


Legenda celui mai celebru monstru din Arca cryptozoologiei, revine la viata in urma unor noi fotografii pe care cercetatorii nu si le pot explica.

Richard Preston, un peisagist britanic, este ultima persoana care a vazut si fotografiat aparitia fugara a creaturii din Loch Ness, care bantuie imaginatia oamenilor de sute de ani.

"Pe cand iesisem sa ma plimb prin gradina care inconjoara castelul Aldourie, de pe malul lacului, am zarit o forma ciudata pe suprafata apei. Cand m-am apropiat in fuga, am reusit sa disting o forma de spinare. Din fericire aveam aparatul foto la mine, asa ca am facut cateva fotografii, inainte ca monstrul sa dispara in adancurile lacului.

Inainte de acest incident eram convins ca "Nessie" era doar o legenda buna pentru strans turistii, acum ca l-am vazut si chiar fotografiat, nu mai am nicio indoiala in privinta existentei sale. Nu erau nici barci pe lac, nici caiace, pasari de apa sau oameni care inotau, in plus arata foarte diferit de orice animal, iar talia sa era cu adevarat imensa", declara Richard Preston postului TV STV News, preluat mai apoi de toate agentiile de presa.

Sursa: STV News / descopera.ro

3 comentarii:

Anonim spunea...

interesant site felicitari !! Here's a tip for you http://www.agentia.org/teoria-conspiratiei/nasa-va-sustine-pe-2-decembrie-o-conferinta-de-presa-senzationala-in-care-va-lamuri-misterul-existentei-vietii-extraterestre-7287.html :D Sanatate si numai bine!

Anonim spunea...

sincer, nu mai stiu ce sa cred...

Anonim spunea...

gaby te-as ruga daca poti sa-mi spui de unde pot face rost de acea poza cu multe cercuri albastre am vazut ca o ai tu pe undeva dar nu o mai gasesc ... te rog mult pure love in balance middle parca se numeste ... si sunt cercuri multe pls pls