Dincolo de limite - 05-03-10 (Chakrele Corpului Uman)


Chakrele sunt sfere de interconexiune intre corp si spirit, vazute ca niste roti care se invart (in sanscrita, chakra inseamna “roata” sau ”cerc”). Fiecare dintre ele corespunde strict unei locatii in corpul fizic, si raspunde de energia si buna-functionare a organelor aflate in acea parte a corpului.

Este esential sa stim ce functie indeplineste fiecare chakra si care ii este scopul, ca sa intelegem asupra caror regiuni ale corpului e nevoie sa lucram si ce lectii spirituale trebuie sa ne insusim.

Vizionare placuta!


6 comentarii:

Lulubella spunea...

Superb filmuletul!
Pe intelesul tuturor.
Mi-as dori sa aflu mai multe despre curatarea chakrelor, e foarte important pentru mine.
Mi-ati fi de mare ajutor daca ma veti indruma spre cunoasterea tehnicilor ori imi puteti recomanda materiale, persoane de contact?
Va multumesc!

GabyS spunea...

Ma bucur ca ti-a placut emisiunea cu chakrele. Poti afla mai multe legat de chakre si curatare cat si protectie aici:
http://putereaprezentului.wordpress.com/2009/11/05/notiuni-despre-chakre-si-tehnici-reiki-de-purificare/

Deasemenea te poti interesa si de Reiki care este foarte bun pt chakre si nu numai:
http://putereaprezentului.wordpress.com/initiere-in-reiki1/

Numai bine!

mihai spunea...

Salut, spune mi te rog frumos ce s a intamplat cu emisiunile, sau daca cumva le ai mutat de pe Vimeo, care este noua locatie. Le aveam pe blog si imi era dor sa revad una din ele dar se pare ca... Multumesc si o zi frumoasa !

GabyS spunea...

Imi cer scuze tuturor care nu au reusit sa vada sau sa revada emisiunile, dar din pacate dupa ce mi-a fost inchis primul cont de youtube se pare ca si vimeo mi-a inchis contul fara nici-un avertisment :(
Voi face tot posibilul sa aduc iar emisiunile pe net, dar inca mai caut solutii de stocare si vizionare pe net.
Deasemenea vreau sau mai specific si cauza pentru care nu s-a mai continuat realizarea emisiunii. Televiziunea locala unde se facea si se difuza emisiunea a fost pur si simplu inchisa si scoasa din functiune...

Numai bine!

Rocsalana spunea...

Mi-a placut - relevant, concis. Mult succes in continuare! Pace si lumina!

GabyS spunea...

Multumesc!
Oace si iubire!